Då var det över för i år...

Julen kom fort, och gick ännu fortare...
Allt hypande kring julklappar och mat har fyllt våra städer de senaste veckorna och nu är allt slut...
Eller ja, klapparna finns kvar (mycket bra sådanna) och maten kommer att räcka minst en vecka -jippi för rester ;)
Men ja, den är överskattad...
Roligast var att se hur glada de andra blev över de klappar jag hade hittat!!! Då kändes det som jag gjort något rätt ;)

Själv fick jag den underbara Volummaster by Björn Axen!!! Självklart provad nu och jag har V.O.L.Y.M! Bäst av alla paketen!!!
Sen fick jag 5 (FEM!!!) böcker, så nu har jag läsning så att jag klarar mig ett tag :P!
En stegräknare, pepparspray (hehe, kan man ha kul med... Men känns som en bra säkerhet!), trisslott (vann 50:- = 2 nya lotter..), en fin tröja från mor och lite pengar... Helt klart en lyckad jul!!!

Men nu när själva julafton är över längtar jag som en tok efter mellandagsrean!!! Nu vaknar fyndgenen!!!
Men först ska jag jobba lite, får ringa upp till jobbet imorgon o höra hur dags jag börjar och stänger samt vems nycklar jag får låna... Förberedd, o yes ;) Självklart ska alla andra ut imorgon, hemvändardagen och allt... Men jag kommer starkt på annandagen istället! Vem hänger med då? Kanske någon som är sugen på att spana in mitt volummastrade hår, för den kommer användas kraftigt till den kvällen... Måste dock se till att införskaffa lite hårklämmor innan så att jag lättare kan styla mitt hår... Och en värmetålig stylingprodukt, tips någon?

Kan säga att jag har besegrat uppstötningarna något med, fick tag på medecin -men dyr var den... Men för att slippa plågorna från igår var det lätt värt det...

Men nu ska jag krypa upp i soffan och mysa, It's christmas time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0