Cliffhanger...

herregud, jag glömde ju helt bort min cliffhanger från igår...
Så det blev en rejäl väntan för er nyfika själar!!!

Jo det är så här: ett julkort kan förändra mycket
Jag har ett par vänner som jag räknar som nära vänner, dessa anser jag att det är passande att skicka julkort till! Annars är jag inte så mycket för den hypen, julkort är till för familjen egentligen!
Men i alla fall, 6 julkort gick iväg -2 till la famillia och 4 till vänninor spridda över landet...
Min äldsta vän, barndomskopisen nr uno, tillhör det flyttande släktet (mycket mer än vad jag gör...)... Hon har bott i Vånga, Klevshult i mörkaste småland, Vadstena (uttalas Vass stena så att alla är på det klara med det...) och Kopparberg... Då mitt adressminne inte är det bästa gick jag in på hitta för att ta reda på hennes adress... Döm om min förvåning när det stog Vadstena igen... Hmm, var de så dåligt uppdaterade? In på eniro och där stog kopparberg, jag följde min instinkt och skickade iväg kortet till Kopparberg...
Igår plingade det till på msn: Tack för julkortet!
Då visar det sig att min lilla Elena har flyttat tillbaka till Vadstena!!! Det innebär att jag tänker försöka planera in en tripp till denna mysiga lilla stad under jullovet! Jag har saknat dig tjejen!!! Ibland är det så lite som behövs för att sätta ett leendet på någons läppar! Så alla, nu är det dags att kontakta den vännen som du inte pratat med på så lååång tid, skicka ett sms, ett julkort eller något på sms... Alla blir glada av att prata med en gammal vän!!!

Kommentarer
Postat av: Kersti Lundberg

Gud va kul att du har fått kontakt med Elena igen. Har hon hoppat av utbildningen eller? Har inte hon körkort? Det skulle vara kul om hon kom och hälsade på, eller?

Puss och kram vi ses kl 18.00 i Linköping

2008-12-18 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0