By by Norsholm...

Sista kvällen i Norsholm för i ÅR!!!
Jisses...
Men jag tror inte det dröjer länge innan jag är tillbaks igen: Funderar helt ärligt på att åka tillbaks igen redan på söndag...
Men får se hur det känns när jag kommer ner till hjärtat!!!
Fast enligt chifen så kan jag mycket väl få jobba en del om jag kommer tillbaks upp och lite extra kulor skulle inte sitta fel!!!

Ikväll blir det mysmiddag med la famillia... Tacopaj á la Linda, lite specialrecept men jag tror det blir bra!!!
Den enda som kanske kinkar lite är väl brodern, men det är bara att tugga o svälja ;)

Funderar på om jag kan muta till mig en riktig kortspelarkväll ikväll med, om inte brodern har andra planer!!!

Men nu börjar det bli dags att peta in pajen i ugnen, men vi lär höras igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0