Är det för tidigt att ta ett glas vin vid 16?

Jag känner mig förtjänt av att fira min framgång med hemtentan, men frågan är om det är för tidigt att ta ett glas vin vid 16-tiden på eftermiddagen... Helt ärligt känns det som det...

Ett annat sätt jag skulle kunna fira på är att ta tag i det enorma diskberget som av någon underligg anledning finns ute i köket trots att vi inte har lagat mat varken torsdag eller fredag, det borde egentligen bara vara 2 stora tallrikar, 2 assietter och två uppsättningar bestik... Men istället svämmar diskhon över... Det är konstigt att all veckans disk måste ligga till helgen, det händer liksom aldrig i min lägenhet...

Eller så kan jag spela betapet: Diska vs Betapet, hmm, tuft val...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0